حنا

ادبی

حنا

ادبی

 

سلام  

مطلب زیر نهایت عشق رو میرسونه . . . خودتون بخونین :   

 

۱۰۰۰ مرتبه ۹۰۰ جمله ی عاشقانه را روی۸۰۰ جای مختلف   

 

به ۷۰۰ زبان و پیش ۶۰۰ نفر فریاد زدم!  

 

 ۵۰۰ تای آن را در۴۰۰ جمله گنجاندم و به ۳۰۰ زبان در ۲۰۰برگ ترجمه کردم.   

 

 ۱۰۰تای آن را ۹۰روز . . . روزی۸۰ مرتبه برای تو خواندم!   

 

۷۰ تای آن را آموختم و بیش از۶۰ تای آنرا تجربه کردم   

 

و ۵۰ غروب را از ۴۰سمت به نظاره نشستم.   

 

در ماه ۳۰روزه ، بیشتر از۲۰ روز ۱۰ بار از تو ۹ سوال کردم .  

 

  ۸ سوال من را ۷ مرتبه در ۶ روز جواب دادی.   

 

با ۵ واسطه ۴ دفعه تو را ۳ جا دعوت کردم . . .   

 

۲ ساعت خواهــــش کردم تا یک بار گفتی :  

 

دوستت دارم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حفره سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.am5.blogfa.com

فیلتر شدن کم افتخاری نیست که مدام نصیبت می شود ...

عشق خدائی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://mother20.persianblog.ir/

مطالب خوبی را انتخاب کردی ادامه بده موفق هستی در کارخوب جدید مرسی گلم

علی عباسی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام و عرض ادب.... دوست عزیز شما این دوستت دارم را چقدر گران بدست آوردید در

عصری که ما زندگی می کنیم روزی میلیونها بار این کلمه دادو ستد می شود .و اما یک

میلیون صدم قعمتی را که شما براش گذاشتید را کسی نمی گذارد ... موفق باشید

سلام قشنگی نوشته من هم برای همینه چون برای دوست داشتنم خیلی ارزش قائل هستم .

رحیم دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

با سلام و عرض ادب

جهان هستی با حضور خدای مهربان پر هست از واژه (( دوستت دارم )) و نیازی به تفسیر و توضیح نیست که همه نا گفته های این وجود نازنین در مجموعه ای نفیس و خواندنی جمع آوری شده افسوس که غفلت از آن همه مهربانی را به مسلخ کشیده میدانم که بهرمند از این نعمت هستید والا اینقدر عد و رقم را برای این واژه یکجا جمع نمیکردید براتون آرزوی سلامتی دارم یا حق

مهدیه چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ق.ظ http://1691364.blogfa.com

سبز ؛ به سبزیه رنگ این دوست داشتن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد