حنا

ادبی

حنا

ادبی

اگه می خوای بری برو از تو دوباره می گذرم

 

نگاه به گریه هام نکن من از تو بی وفاترم

 

تو اشتباه عمرمی که دیگه تکرار نمی شی

 

این دفعه دیگه برنگرد تو واسه ما یار نمی شی

 

نه غم می خوام نه خاطره فقط بزار رها بشم

 

تو این غریبی نمی خوام مجنون قصه ها بشم

 

از توی قصه هام برو دیگه تو فکر من نباش

 

تموم کن این قائله رو نمک به زخم من نپاش

 

همیشه بی گناه توئی همیشه تقصیر منه

 

نگاه بی وفایه تو همیشه طعنه می زنه

 

بازم دارم می بخشمت این اشتباهه آخره

 

گذشتم از گناه تو شاید خدا هم بگذره!


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام خیلی قشنگ بود مخصوصا اونجایی که می گه
نگاه به گریه هام نکن من از تو بی وفا ترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد