حنا

ادبی

حنا

ادبی

اسم من گم شده است

 

اسم من گم شده است
توی دفترچه ی پر حجم زمان
دیرگاهی است
فراموش شدم.
اسم من گم شده است
لا به لای ورق کهنه ی آن لایحه ها
زیر آن بند غریب
پشت انبوهی از آن شرط و شروط
لای آن تبصره ها
اسم من گم شده است
در تریبون معلق شده سخت سکوت
حق من گم شده است.
زنگ انشاء
کسی انگار نمی خواست معلم بشود
شان من گم شده است
شان من نیست بنالم
شان من نیست بگویم
زتهی ، ز نبود
یا از این زخم کبود
لیک
رنگ رخساره گواهی
از همه رنج فزون.
اسم من گم شده است
نردبانی شده ام
صاف به دیوار ترقی
تا که این نسل و ان نسل
پای بر پله ی من
سوی فردا بروند
و غریبانه فراموش شوم
اسم من گم شده است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
میفروش شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام/ از اینکه دوباره می نویسی خرسندم . و از اینکه دوباره نوشته هایت را می خوانم مسرور . از اینکه دوباره می نویسی دلگرم و از اینکه دوباره می توانم بخوانم این نوشته ها را دلشاد.
پس به خاطر هر دوی ما بنویس
برقرار باشید. به امید دیدار .

ایران آزاد یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://iran-azaad1.mihanblog.com

سلام.لینکتون رو اصلاح کردم.

خراباتی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.nt.dil.ir

سلام همسایه.

آرزو کن انسان

که صداقت همه جا رخنه کند

آرزو کن روزی

همه جا پر شود از برکت و نور

آرزو کن انسان

آرزو کن که سواری برسد

که هزاران بار از عشق خدا لبریز است!

رد پایش از نور

سخنش شیرین است

آرزو کن انسان

که عدالت شود آیینه ی تو

وصداقت شود آیینه ی من

آرزو کن که صدایی برسد

همگان برخیزند

خواب غفلت ز تن آدمیان بگریزد

آرزو کن انسان

آرزویی شیرین

آرزویی زیبا

آرزو کن که سواری برسد

که هزاران بار از عشق خدا لبریز است...

در پناه پروردگار مولایم علی

به امید دیدارتان در نسیم تنهایی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد